Trening pamięci Trening szybkiego czytania
#
 
Jesteś tutaj: Strona główna » Polityka prywatności

Polityka prywatności


Przetwarzanie danych osobowych za pośrednictwem sieci Internet związane jest z istnieniem zagrożeń wynikających, de facto, już nawet z samego odbywania się takich operacji w środowisku cyfrowym. Nasza firma (SOCRATES Anna Pietraszek) jako administrator danych w w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest świadoma tych zagrożeń.
Korzystanie z serwisu Superumysl.pl może wiązać się z koniecznością podania danych osobowych w celu realizacji niektórych usług.
Szanujemy Państwa prywatność i dlatego przedstawiamy naszą polityką prywatności dotyczącą przetwarzania powierzonych nam danych osobowych.
Z tego dokumentu dowiedzą się Państwo jakie dane osobowe zbieramy oraz w jakim celu są one wykorzystywane. Przedstawimy informacje ukazujące możliwości zmiany, poprawiania i usuwania danych osobowych oraz opiszemy, przyjęte przez nas, sposoby kontaktu z Państwem. Wskażemy także na inne informacje, istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa prywatności. Wierzymy, że to opracowanie pozwoli Państwu na uzyskanie kompletnego obrazu naszej polityki przetwarzania danych.

Jakie dane zbieramy?

Poprzez nasz serwis (Superumysl.pl) świadczymy usługi określone w Regulaminie korzystania z Serwisu Internetowego Superumysl.pl. W związku z tym zbieramy dane w sposób aktywny (to dane osobowe podawane przez Użytkowników) oraz automatyczny (to dane zbierane automatycznie przez serwer).

Dane podawane przez Użytkowników

W ramach nieodpłatnej usługi „Bezpłatne kursy”:
(Usługa umożliwia dostęp do darmowych kursów wysyłanych w odcinkach poprzez e-mail).
Konieczne jest podanie przez Użytkownika imienia (pozwala na zwracanie się do Użytkownika po imieniu), adresu e-mail (pozwala na wysyłkę) oraz wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych (dlatego, że w bezpłatnych kursach są linki kierujące do opisów naszych usług płatnych, co może być interpretowane jako kierowanie do informacji handlowej).
Podanie tych danych jest całkowicie dobrowolne, a usługa „Bezpłatne kursy” świadczona jest wyłącznie za Państwa wyraźną zgodą i wyłączana na każde Państwa życzenie. W każdym otrzymanym od nas e-mailu zamieszczona jest informacja o tym, jak w prosty sposób wypisać się z prenumeraty bezpłatnego kursu.

W ramach nieodpłatnej usługi „DEMO treningu”:
(Usługa umożliwia zapoznanie się z funkcjonalnościami platformy treningowej oraz z niektórymi, wybranymi elementami oferowanych treningów płatnych).
Konieczna jest rejestracja na platformie treningowej do czego niezbędne jest podanie przez Użytkownika wybranej przez siebie Nazwy użytkownika i Hasła (umożliwiają logowanie w systemie), Nazwiska i Imienia (umożliwiają identyfikację Użytkowników), adresu e-mail (umożliwia komunikację z platformą) oraz Miasta i Kraju (wymagane przez system – ułatwia dopasowanie niektórych elementów kursów potrzeb użytkowników).
Podanie tych danych jest całkowicie dobrowolne, a usługa „DEMO treningu” świadczona jest wyłącznie na Państwa życzenie i za wyraźną zgodą oraz wyłączana na każde Państwa życzenie.

W ramach odpłatnej usługi „Treningi”:
(Są to odpłatne treningi. Udział w nich wymaga uprzedniego złożenia zamówienia na wybrany kurs oraz rejestracji na platformie treningowej).
Podczas rejestracji na platformie niezbędne jest podanie danych opisanych wyżej (przy usłudze „DEMO treningu”).
Dla złożenia zamówienia w ramach usługi „Treningi” konieczne jest podanie imienia i nazwiska osoby zamierzającej uczestniczyć w zajęciach oraz osoby opłacającej trening, adresu e-mail (dla umożliwienia komunikacji z uczestnikiem zajęć) oraz numeru telefonu (dla umożliwienia wysłania przypomnienia o rozpoczęciu kursu w przypadku, gdyby Użytkownik nie zalogował się do systemu po rozpoczęciu zajęć).
W przypadku płatności za pomocą karty kredytowej lub tzw. szybkich przelewów obsługę klienta przejmuje firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, poprzez swój serwis, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą). W tym przypadku tylko system PayU zna i jest odpowiedzialny za dane podane w jego formularzach. Formularze PayU znajdują się na jego serwerach, są zabezpieczone i szyfrowane odpowiednimi technologiami.
Przy dokonywaniu płatności przelewem bankowym lub za pośrednictwem operatora portalu PayU otrzymujemy Państwa dane, tj. imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz inne podane przez Państwa.
Na życzenie Klientów wystawiamy rachunki. W przypadku przedsiębiorców wystawienie rachunku następuje w każdym przypadku. Dla wystawienia rachunku niezbędne jest podanie następujących informacji: imię i nazwisko lub firma, NIP (tylko przedsiębiorcy), adres zamieszkania lub siedziby.

Przesyłany do Państwa „Newsletter”:
Konieczne jest podanie przez Użytkownika imienia (pozwala na zwracanie się do Użytkownika po imieniu), adresu e-mail (pozwala na wysyłkę) oraz wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych (newsletter może zawierać informacje o zamkniętych promocjach treningów technik pracy intelektualnej).
Podanie tych danych jest całkowicie dobrowolne, a usługa „Newsletter” świadczona jest wyłącznie za Państwa wyraźną zgodą i wyłączana na każde Państwa życzenie. W każdym otrzymanym od nas e-mailu zamieszczona jest informacja o tym, jak w prosty sposób wypisać się z prenumeraty newslettera.


Dane zbierane automatycznie

Podczas Państwa wizyt na naszych stronach internetowych automatycznie są zbierane przez nasz serwer lub programy służące do analizy zachowań (web analytics) dane dotyczące tych wizyt, w szczególności, oznaczenia identyfikujące (login lub inne nadane przez Operatora), adres IP, nazwa przeglądarki, system operacyjny, informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z naszych stron internetowych i usług.

W jaki sposób wykorzystujemy dane?

Dane osobowe nam przekazane wykorzystujemy w celu prawidłowego wykonania usług z których Państwo korzystają lub, ewentualnie, skorzystają w przyszłości. W szczególności podawane przez Państwa dane są wykorzystywane w celu rejestracji i logowania, obsługi złożenia zamówień na treningi, obsługę płatności, sporządzenia odpowiedzi na zgłaszane przez Użytkowników naszych treningów pytania/opinie/prośby, wstawienia zaświadczeń kończących kolejne moduły treningów oraz certyfikatów wystawianych na koniec zajęć, wysyłki zamówionych: „Newslettera” lub/i „Bezpłatnych kursów”.

Dane zbierane automatycznie posłużą nam do analizy zachowań użytkowników stron serwisu Superumysl.pl oraz w celu dopasowania treści wiadomości i innych informacji związanych z korzystaniem z usług serwisu Superumysl.pl. Na ich postawie dokonywane będą również analizy i badania mające na celu monitorowanie poziomu stosowanych zabezpieczeń przed nieuprawnionych dostępem do danych osobowych, udoskonalanie naszych usług oraz opracowywanie nowych funkcjonalności naszego serwisu.

Zawsze obowiązuje u nas jedna, podstawowa zasada: nie sprzedajemy i nie udostępniamy innym osobom/firmom ŻADNYCH danych personalnych czy adresowych klientów/ użytkowników naszych serwisów i usług.
Państwa dane mogą jedynie zostać udostępnione i przekazane wyłącznie na żądanie uprawnionych organów państwowych w przypadkach wyraźnie wskazanych przepisami prawa, np. organom ścigania czy kontrolerom Generalnego Inspektora Danych Osobowych.

Kontakt

Podane przez Państwa dane takie jak: adres e-mail i numer telefonu mogą zostać wykorzystane celem skontaktowania się z Państwem i przypomnienia o zajęciach, jeśli po ich rozpoczęciu nie stwierdzimy Państwa logowania w zamówionym kursie.
Uczestnicy treningów otrzymują także poprzez e-mail niektóre materiały związane z zajęciami w których uczestniczą.
Kontakt z naszej strony może obejmować także wysyłanie informacji systemowych o zmianach w funkcjonowaniu serwisu, o nowych wiadomościach, itp.

Wszelkie treści reklamowe związane z naszą działalnością mogą być przesyłane na podany przez Państwa adres e-mail tylko i wyłącznie za Państwa zgodą, zgodnie z treścią art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z otrzymywania informacji o charakterze reklamowym.

Nie wysyłamy żadnych treści reklamowych innych firm/instytucji i/lub osób. Wszelkie, ewentualnie przesłane Państwu, tego typu treści stanowią fałszerstwo.

Zmiana, poprawianie, usuwanie danych osobowych

Odpowiednio do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) zapewniamy Państwu swobodny dostęp do danych osobowych, ich zmianę, poprawianie oraz usuwanie.
Dostęp, zmiany, poprawianie oraz usuwanie danych osobowych mogą Państwo przeprowadzić w dowolnym czasie poprzez Konto użytkownika na platformie treningowej po uprzednim zalogowaniu lub pisząc na nasz adres e-mail: biuro{znak_małpki}superumysl.pl. Pod tym adresem uzyskają Państwo również wszelkie informacje odnośnie dostępu, zmiany, poprawiania oraz usuwania swoich danych osobowych.

Ciasteczka, czyli tzw. "cookies"

Co to są pliki cookies?
Cookies to małe pliki tekstowe (.txt) wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (poprzez przeglądarkę internetową na, najczęściej, twardym dysku). Zapisane są w nich różne informacje o użytkowniku danej strony WWW i historii jego łączności ze stroną.
Ciasteczka pozwalają na odczytanie zapisanych w nich informacji jedynie serwerowi, który je utworzył.
Najczęściej wykorzystują ciasteczka strony wymagające logowania, sklepy internetowe, strony z reklamami, sondami, licznikami czy funkcjonalnościami do monitorowania aktywności odwiedzających.

Jakie funkcje spełniają ciasteczka?
Dzięki danym z ciasteczek właściciel serwera, który wysłał cookies, może poznać adres IP użytkownika, sprawdzić jakiej przeglądarki używa użytkownik, jakie strony przeglądał on przed wejściem na jego witrynę. Może także stwierdzić, czy nie nastąpiły informacje o błędach podczas wyświetlania strony. Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony, a jedynie z komputerem połączonym z internetem, na którym cookies zostało zapisane (służy do tego adres IP).

Jak my wykorzystujemy informacje z cookies?
Informacje te wykorzystywane są do automatycznego rozpoznawania konkretnego użytkownika przez serwer. Dzięki temu zapewniona jest obsługa logowania i generowania stron przeznaczonych dla konkretnego Użytkownika. Ma to zastosowanie szczególnie w kursach, gdzie każdy Użytkownik działa inaczej i każdy powinien otrzymać właściwe dla niego informacje.
Pliki cookies mogą być również przez nas stosowane do tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownik korzysta z naszych stron internetowych. Umożliwia to nam ulepszanie ich struktury i zawartości. Nie ma tutaj personalnej identyfikacji użytkownika.
Taka identyfikacja jest w kursach płatnych. Jest konieczna, by zebrać wiedzę o tym, co i w jaki sposób robił użytkownik. Umożliwia to efektywną pomoc trenera, który musi to wiedzieć, by móc skutecznie pomagać (treningi nie są automatycznie prowadzonymi zabawami tylko zestawem zadań realizowanych we współpracy z osobą trenera).
Poza tym, możemy zamieścić lub zezwolić podmiotowi zewnętrznemu na zamieszczenie plików cookies na Państwa urządzeniu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania naszej Witryny. Pomoże to nam monitorować i sprawdzać działanie naszych stron. Podmiotami tymi mogą być Google lub/i nasz webmaster zbierający dla nas potrzebne dane.

Proszę pamiętać, że każdy użytkownik zawsze może ustawić swoją przeglądarkę w taki sposób, aby pliki cookies nie zapisywały się na jego dysku lub też automatycznie usuwały w określonym czasie albo przy zamykaniu przeglądarki. Ustawienia te mogą także zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Niestety, w konsekwencji może to prowadzić do problemów z wyświetlaniem niektórych podstron.


Jak zmienić ustawienia przeglądarki, by wyłączyć automatyczne zapisywanie cookies?

Robi się to nieco inaczej w każdej przeglądarce internetowej.

W przeglądarce Mozilla Firefox:
W menu "Narzędzia" należy wybrać "Opcje" i w nich zakładkę "Prywatność".
Przeglądarka daje możliwość zaznaczenia, że Użytkownik nie chce być śledzony w ogóle albo usunięcia pojedynczych ciasteczek poszczególnych witryn.

W przeglądarce Microsoft Internet Explorer:
W menu "Narzędzia" należy wybrać "Opcje internetowe" i w nich zakładkę "Prywatność".
Specjalnym suwakiem można regulować ogólny poziom prywatności albo przyciskiem "Witryny" zarządzać ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.

W przeglądarce Google Chrome:
W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreseczkami w prawym górnym rogu przeglądarki należy wybrać "Narzędzia", a potem "Wyczyść dane przeglądania...".
Oprócz możliwości czyszczenia plików "cookie", znajduje się tam link "Więcej informacji", który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.

W przeglądarce Opera:
Przyciskiem "Opera" w lewym górnym rogu należy wybrać menu i w nim "Ustawienia" oraz dalej "Wyczyść historię przeglądania...".
Oprócz możliwości skasowania już ustawionych plików cookie, jest tam też przycisk "Zarządzaj ciasteczkami...", prowadzący do bardziej zaawansowanych opcji dla poszczególnych witryn.

W przeglądarce Apple Safari:
W menu "Safari" należy wybrać "Preferencje" i w nich zakładkę "Prywatność". Są w niej liczne opcje dotyczące plików "cookie".

W telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych:
Każdy model telefonu może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Państwa urządzenia mobilnego.




1997 – 2017 Treningi technik i metod pracy umysłowej   © 2007 All Rights Reserved superumysl.pl   Projekt techniczny i wykonanie:  GŁP
Polityka prywatności    | SOCRATES Anna Pietraszek |    Wyłączenie odpowiedzialności
SOCRATES - platforma treningowa SOCRATES - strona główna